دانلود محبوب ترین مرورگر دنیا ، موزیلا فایرفاکس
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

mozila دانلود محبوب ترین مرورگر دنیا ، موزیلا فایرفاکس

 

شما برای مشاهده صفحات اینترنتی نیاز به یک مرورگر اینترنتی دارید . اگر شما برای مشاهده صفحات اینترنتی از پیش فرض ویندوز خود یعنی اینترنت اکسپلولر استفاده می کنید باید بدانید این نرم افزار یک مرورگر اینترنتی با Browser است .
مرورگرهای مختلفی امروزه در بین کاربران اینترنتی استفاده می شود . هر مرورگر مزایا و معایبی دارد . شما می توانید از مرورگرهای مختلفی چون IE) Internet Explorer , Firefox , Opera , safari) و . . . استفاده کنید . اما بهترین مرورگری که در حال حاضر پیشنهاد می شود و محبوب ترین مرورگر اینترنتی است موزیلا فایر فاکس است .

این مرورگر دارای سرعتی چندین برابر مرورگر اینترنت اکسپلولر است و دارای پلاگین ها و اکستنشن های بسیار مفیدی است . این نرم افزار به صورت متن باز در اختیار عموم قرا رگفته است و استفاده تجاری از آن به عمل نمی آید . برای همین هر کس می تواند به دلخواه خود در آن تغییر ایجاد کند . به همین دلیل افراد مختلف سعی در ارائه پلاگین های جدید برای این مرورگر می کنند و شما می توانید به راحتی آنها را مرورگر خود اضافه کنید .

  • فایرفاکس بسیار امن تر از محیط اکسپلورر مایکروسافت است و بسیاری از ویروس های کنونی فقط از طریق IE میتوانند وارد سیستم شما شوند.
  • سرعت لود شدن صفحات در مرورگر فایرفاکس بسیار بالاتر از IE مایکروسافت است و اگر اهل وب گردی هستید این مرورگر کمتر شما را معطل لود شدن صفحه میکند.
  • یکی از بزرگترین مزایای FireFox نسبه به IE ، امکان استفاده از هزاران برنامک یا همون extension است که برای این برنامه طراحی شده و هر روز به تعداد این برنامک ها اضافه میشود. این برنامک ها قابلیت های بسیار جالبی در اختیارتان میگذارند.
  • فایرفاکس هزاران Theme مختلف برای دانلود دارد که میتوانید شکل ظاهری مرورگر را تغییر دهید. اگر اهل تنوع هستید این گزینه برایتان جالب خواهد بود.
  • شخصی کردن نمای سایت های مختلف در فایرفاکس : بطور مثال اگر شما کاربر Gmail هستید میدانید که راست چین کردن متن (RTL) در جی میل امکان پذیر نیست . اما اکستنشن RTL جی میل این امکان را برایتان فراهم میکند.
  • و در نهایت اگر کار طراحی وب میکنید باید صفحات html خود را در این مرورگر نیز تست کنید تا کاربرانی که سایت شما را در فایرفاکس میبینند ، با صفحه ای به هم ریخته مواجه نشوند.

 

این مرورگر قابلیت های حرفه ای و کاربردی فراوانی دارد که بدلیل تخصصی شدن بحث در این قسمت به ارائه آنها نمی پردازیم و به ذکر این نکته بسنده می کنیم که در صورت استفاده از این مرورگر پی به مزایای آن نسبت به سایر مرورگر ها خواهید برد . برای دانلود این مرورگر بصورت رایگان میتوانید به وب سایت موزیلا مراجعه نموده و آخرین ورژن آن را یه رایگان دریافت نمایید . پس از ورود به وب سایت اصلی مرورگر از طریق لینک زیر ابتدا بر روی بر روی آرم مرورگر Firefox (نماد این مرورگر را در عکس بالا مشاهده می کنید ) کلیک کنید و به صفحه دیگری هدایت می شوید . در این صفحه بر روی دکمه Firefox کلیک نمایید . بر روی این دکمه آخرین ورزن موجود نوشته شده است . پس از کلیک بر روی دکمه وارد صفحه ای دیگر شده و لینک دانلود بصورت خودکار فعال می شود و مرورگر شما پیغام دانلود فایل را خواهد داد .
پس از دانلود بر روی فایل دانلودی کلیک نمایید . نصب این نرم افزار به سادگی امکان پذیر است . پس از چند بار استفاده از این مرورگر مشتری همیشگی آن خواهید بود .

 

 

 

 

 

دانلود دانلود مستقيم
منبع لینک منبع

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط هادی احمدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 443
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 443
بازدید ماه : 1046
بازدید کل : 162989
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->